Thursday, March 22, 2007

Malaysia Boleh part 2

post ini sangat geli hati

gelak terjatuh hampir mati :P

tidak tersangka kawanku ini

sakit otak serius begini

jumpalah doktor & ambil cuti

kalau tidak susahlah nanti

nasihat aku sudah beri

jangan kata kau tak erti

kerana ini future kau sendiri

janganlah kau lari

nasihat daripada orang suci.....

- deviline -



aku ini tak pandai berpuisi
creative juice tiba tiba mengisi
cik adik setakat main sana sini
asalkan semua gembira di hati

- deviline -



berpuisi sana berpuisi sini,
harap-harap aku tak gelak sampai mati,
kalau ini betui betui terjadi,
hampalang kau semua disini tidur pun susah hati!!!

- pc -



post ini sudah tentu dibuat oleh aL untuk syiok sendiri,
tapi kita semua ini ikut saja macam babi,
kalau boleh kau semua orang jangan dtg ke sini lagi,
pergi ke http://pclegend.blogspot.com support aku ini,
jangan lah biar aku menanti-nanti...

- pc -

No comments:

Post a Comment