Saturday, March 12, 2011

Bosan aku dengan penat...



Bosan aku dengan penat. Pernah ta kau rasa yang kau da terlalu penat sampai kau lupa bagaimana perasaan orang ta penat? Weekend yang gila. Pagi kerja. Petang sampai senja pegi library UM buat thesis. Malam jadi wedding planner. Sabtu ahad, tiba2 esok da isnin?? CIMB KL Open Squash Championship coming next week.... Wedding abg kita the following week... Kita da 2 hari demam, takut esok taley bangun je. Because kita jarang demam, but sekali kalau da demam memang terbaring melepek arr.. Tolonglah kuat sabya, 2 months left... Dah 2 days in a row makan Kenny Rogers. Pelik.

Ada private number kol kita. Quite number of times jugak la.... Mamat ni speaking bole tahan american.. Asyik ajak berborak je... Da la aku tade masa... Katanya na berkawan, duk kat bukit tunku, engineer, umur 26thn... katanyala. Masalahnya aku ta dapat na trace dia siapa sebab dia pakai private number. Aku da geram, asyik kol je... Memang kena 5 biji la, berbakul jugak la kena ngan aku. Ingat aku cam pompuan laen ke, ayat sikit trus dapat. SORRY LA. Aku byk lg keje lain...Kalau setakat kau na mengorat aku pastu na sakitkan hati aku, NO THANKS. Bercinta? Not now. Sila amek nombor giliran dulu. Nanti mak ayah kita screentest. Oke. Bye.

Nota Kaki: Haruskah aku berlari ke pantai belok ke hutan?

No comments:

Post a Comment