Tuesday, March 1, 2011

Speech

Esok press conference for CIMB Squash Open Championship 2011. Aku kena buat speech untuk dato'. Ben cakap speech suppose to be in english. Aku buat la in English. Dato' cakap words aku susah sgt na sebut. Enthusiasm tu susah ke?? Pastu aku buat simple english, tunjuk balik dia cakap cam ayat kampung. Pastu suh aku buat speech dlm BM. Pastu dia cakap ayat aku basi. Aku da cakap BM aku mmg failed. Bodoh la, semua na ikut sedap tekak dia je. Tulis itu ta kena, tulis ini ta suka, buat sendirila, kau yang na bagi speech besok bukan aku. Pissed off. Pastu dia mengata Ben sebab agungkan english. Duk maki2 Ben dgn bapak dia mmg sama ja. Dalam kepala aku, cakap jela kau tu cuak na speaking na maki2 orang pulak. Ben tu event manager BTS, bukan dia suka2 na suh org ckp english tp kalau dah player international sume dtg, press dtg, ta kan medium language ko BM?? Lantaklah dato'. kau cakap la melayu sorang2 besok. Aku da buat bombastic speech tana, EGO. Tadi aku g starbucks ngan Ben, setup tuk press conference besok. First time jumpa ni. Baru aku tau Ben tu melayu rupanya.Nama dia Shahjehan. Klasik abes kan.HAHA


Nota kaki: Im a strong girl who keeps her stuff in line. Even i have tears going down my face, i always manage to say two words -IM FINE-

No comments:

Post a Comment