Wednesday, March 9, 2011

Second Pay :)



Muka aku yang bermasalah ke or camera yang terlalu jujur ni... Jerawat bersepah. Sekian. Dayamn, besok kne pegi MPAJ sorang2 settle projek. And kne site view 8 dewan area Ampang. Pastu tghri kena rushing lunch appointment ngan peg. khas Dato' Sahol utk YSK. Na buat proposal lagi. Squash championship lagi. Tape, berusaha Sabya!!! Yang penting, pay cheque Feb dah dapat :) Trus beli 2 dozen BIG APPLE!!
Abg niazri da 3x kol ajak datang wedding dia weekend ni. Abg miey pon na rasuah aku nasi lemak wak sarip 5 bungkus suruh datang. Conclusionnye, aku mintak maaf sangat ta dapat dtg. Sebab aku terlalu bz lately and aku rasa aku ta perlu datang.. Anyways happy newlyweds to abg azri & kak emy. Tolong buang perangai bujang abg ye. Sekian :)

Nota Kaki: 56 days to go. Sabar Sabya. Allah sayang dengan orang yang sabar :)

No comments:

Post a Comment