Sunday, March 6, 2011

Unexpected love


Hari bermain dengan ixus!! Gambar terpaksa invert kaler sebab bilik terlalu kemas :) Hari ni kekazens dari jb datang ruma, so main masak-masak la sepanjang hari. Ohh thesis bila la aku na mengadap kau. Suddenly an old friend kol me. Dia cakap ngan aku, pompuan hodoh tu sibuk update status fb menganjing aku. Fyi dia yang add my fren. Tapi setakat mana persahabatan diorang aku ta amek port la. Dari dulu la, my fren ni da cakap but then i kata kebetulan je kot... Pastu dia cakap, kebetulan apa, nampak sangat pompuan hodoh yang tade life tu stalk blog kau pastu menganjing pasal hidup kau kat fb dia. Selalu jugakla kwn aku cite pasal KEBETULAN kisah blog aku & status menganjing dia tu kan, tapi aku malas lar na layan pompuan kampung tu. Apa guna blaja tinggi2 kalau kita ikot sama bergaduh ngan org mentaliti rendah camtu. Paling latest, cite pasal aku mengeluh pasal kerja, dia bole menganjing kat fb ckp aku ni ta penah idup susah, sikit2 na merungut?? Hello, kau sape na judge hidup aku?? Jadi stalker, masuk blog aku setiap hari just because na condemned life aku?? Dah tade keje lain ke?? Haizz Buang masa cita pasal pompuan kampung camtu!!

Nota Kaki: ANYWAYS :)))) Kita happy arini. KEBETULAN yang paling indah dalam hidup telah berlaku. Love comes when you least expect it!! Life is soo unexpected!! Someone amazing is on my way ;)

No comments:

Post a Comment